Wednesday, August 26, 2009

Ahli bait yang disayangi..




Situasi yang sama berlaku setiap tahun.Bila ramai yang pulang bercuti ke Malaysia,rumah2 kian kosong.Saya sendiri pun hanya bertiga sahaja selepas dua orang ahli bait pulang bercuti.

Suasana yang dulu ceria kian suram dan hambar apabila masing2 mula sibuk dengan kerja2 lajnah,program BKASM dan PMRAM sendiri.Saya sendiri rasa begitu,kadangkala tiada masa yang banyak untuk diluangkan bersama.Kalau pun lapang di rumah,memerap dalam bilik menghadap laptop menyempurnakan tugas2 timbalan setiausaha yang saya pangku.Menyusun dan mengemaskini segala gerak kerja persatuan di sebelah akhawat.Waktu makan pun dah takde timing,masak dan makan ikut dan je..sepatutnya,waktu makanlah waktu bahagia untuk kami semua berkumpul.Ya Allah,lalainya saya atas amanah yang kecil ini.


Pada ahli bait azie dan erma terutamanya,maaf saya pohon.Mungkin banyak perkara yang kalian kecil hati dan simpan..banyak hak yang tidak tertunai..kalau rasa ada perkara yang boleh menimbulkan sengketa,kenang2lah apa yang kita dah lalui sepanjang bersama.Saling memahami,itu lebih baik..
Rindu masa berlima dulu..kemas rumah,jalan2 kat city star,haha...memories never die..


p/s : selamat berpuasa buat mimi dan mawad kat m’sia..azie dan erma,pasni boleh sahur kat rumah dah..nanti akak masak,hehe..

No comments:

Post a Comment