Wednesday, August 26, 2009

Adik-beradik AJKT sesi 08/09..






Hampir tiba masanya..melewati bulan-bulan terakhir ini,usaikan semua amanah yang telah diberikan..moga kita tidak membebankan orang lain dengan kerja2 kita yang terbengkalai..selalu Along pesan,kita tetap bekerja untuk Islam..tidak kira di mana jua posisi kita..hmm,tentu kalian semua lebih faham..harapan Along,moga kalian bersedia..andai tidak terpilih untuk menerajui kepimpinan BKASM akan datang,jadilah ahli yang benar2 faham mengapa kita perlu mendokong BKASM dan PMRAM yang kita cintai..teruskan bekerja,kerana bukan jawatan dan pangkat yang kita cari...


“ Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku..sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas mati..ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang..semakin ramai sahabat,aku semakin percaya diri..aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka dan duka..Jika aku dapat,aku ingin setia bersamanya..” ( Imam Syafi’e)


Ya Allah,titipkanlah selaut kekuatan buat hamba-hambaMu yang lemah ini..Biar ke penjuru dunia,biar melangit musafir kami..pasti Islam kami genggam rapi!!

p/s : buat andak,alang,anjang,acu,usu dan achik..syukran banyak membantu sepanjang cuti musim saifi nie..untuk ateh,ude,angah dan anje di Malaysia..alfu mabruk dan syukran kerana membantu menjayakan program2 BKASM di Malaysia..Moga usaha2 kita,Allah nilai dan ganjari dengan selayaknya...Ameen..

No comments:

Post a Comment