Friday, October 30, 2009

Permudahkan...


Lusa,01 November 2009..bermakna berbaki lagi 30 hari saya akan berada di bumi Malaysia ini sebelum pulang ke Mesir meneruskan pengajian tahun akhir dan perjuangan..
Kesempatan yang sebentar ini perlu saya susun dengan baik..saya ingin menimba pengalaman2 berjuang dan bekerja di Malaysia..walaupun agak terbatas,saya akan cuba sedaya saya..

Keinginan saya,untuk berjumpa senior2 yang pernah saya kenali di bumi kinanah suatu ketika dulu..saya ingin berkongsi pengalaman,mengambil seberapa banyak semangat yang akan saya bawa untuk kalian di bumi kinanah nanti..lantaran kesibukan semua pihak,saya perlu menyusun satu per satu..doa2kan,moga hasrat saya ini berhasil..

Hari ini juga,saya dikhabarkan nama adik2 baru di Mesir sudah muqaiyad..Alhamdulillah,akhirnya penantian itu berakhir..yang tidak dapat apa yang mereka mohon,moga berlapang dada..Allah tahu apa yang terbaik untuk adik2..teruskan perjuangan,jangan mudah futur!!

Dalam proses menghubungi AJK Nisa’ Hulu Langat..Alhamdulillah,saya sudah mendapatkan nombor telefon ukhti Ayuni..saya akan hubunginya nanti..biasa la,bukan senang nak dapatkan semua itu secara terus..beberapa kali saya cari di Google untuk mendapatkan link dengan Nisa’ Hulu Langat..hampir putus asa,tapi Alhamdulillah dengan bantuan salah seorang ukhti dari Nisa’ Serdang,saya ketemu jua..

Doakan..moga semuanya dapat saya laksanakan sebaiknya..ameeenn~

No comments:

Post a Comment