Monday, October 26, 2009

Nikmat bahagia..

Petang 24 Oktober 2009 di apartmen Sri Lavender,Sg Chua,Kajang...
Entah bila kami akan rasa lagi nikmat bahagia ini..banyak saat2 bersama seluruh ahli keluarga saya ketinggalan kerana keberadaan saya di perantauan..Paling sedih apabila saya tidak ada bersama semasa kakak melangsungkan hari bahagia..bukan seorang yang saya tinggal,tapi 2 orang!!..itulah lumrah hidup berjauhan..


Alhamdulillah,masih diberi kesempatan untuk bersama mereka..ditambah dengan 2 orang abang ipar yang sentiasa menceriakan suasana,saya benar2 bersyukur punyai kesempatan ini..
K.Nadia (eldest sister) buat makan2 kat rumahnya..nak jamu nasi arab katanya,haha..boleh la,tapi x same la dengan nasi 'hadramaut' kat mesir nun..


Then,cheese cake kegemaran semua keluar..yang nie,sempena 2 tahun lepas birthday saya tak disambut bersama family..haha~untuk becoming birthday pun,ye jugak nie..
Thank ya,kak..sandal "crocs" dan purse tue,i love it!!hehe~


p/s : jangan sia2kan masa yang ada bersama keluarga..family is first before yang lain2..lebih cantik,buka majlis ilmu walaupun sekadar 10 minit bila dapat kumpul dalam ape2 event pun..pesanan penaja,SAYANGI KELUARGA ANDA..hehe~

No comments:

Post a Comment