Wednesday, November 18, 2009

...Tunggu Sekejap...


12 hari lagi..




“mak long..cepat la balik..”
“ateh..bile nak balik nie??..”
“k.aimie balik bile??..”
“along…rindu la…”

Hmm,saya dihujani persoalan2 ini pada minggu2 terakhir ini..rimas??tak..saya sangat rindu pada sahabat2 dan adik2 yang saya tinggalkan di sana..
Cuma saya mohon,cuti saya yang ‘mufajaah’ dan sebentar ini benar2 dapat mengembalikan kekuatan untuk saya terus melangkah di bumi kinanah sana..
Barang2 hampir siap saya uruskan..dah 2 kotak saya ikat,cam semangat sangat je nak balik sana..
Mula2 balik,rasa x sabar nak pegang stereng kereta..2 minggu pertama,saya ligat berjalan dengan kawan2..drive ke shah alam,puchong,klang..ziarah sana sini..
Sekarang,keluar bila ade urusan yang perlu je..Esok,saya kena ke bank..nak “bank-in”kan duit..
Dah besar,semua urusan kena belajar uruskan sendiri..bila saya berada di kalangan teman-teman sebaya,orang selalu cakap saya paling ‘matured’..huh,rase sangat diri nie dah tua..pape pun,persekitaran yang membuatkan saya begitu..keluarga yang banyak ajar saya hidup berdikari..
Mak said “mak tau,korang dicampak ke mane pun boleh hidup”..haha,kerana itulah saya begini..
Kadang2 keras hati,tapi cepat gak nangis (he,senyap2 laa..)..kakak2 saya sume dah besar,so perbincangan lebih kepada hal orang dewasa laa..
Ok..pada sesiapa yang tunggu saya balik nie,harap bersabar ye..hehe~ sabar,saya cuti baru sebulan lebih,xsampai 2 bulan pun..haha~really miss you all..terutamanya adik beradik AJKT 07/08 dan 08/09,ahli bait..adik2 usrah…sume la!!
……….tunggu,sekejap aje lagi………….

No comments:

Post a Comment