Saturday, December 19, 2009

Kembali lagi..Salam Maal Hijrah semua..

18 Disember 2009
Bersamaan..
01 Muharram 1431 hijrah..


Salam Maal hijrah buat semua..
Tahun baru menyingkap tabirnya,moga2 kehadiran tahun baru ini akan memberi sinar bahagia buat kita semua..


Alhamdulillah,saya tiba di Mesir pada 01 Disember yang lalu..memulakan hidup sebagai penuntut ilmu Allah..melaksanakan tugas dan tanggungjawab sebagai pejuang agama Allah..
Dari lapangan terbang Kaherah,saya terus ke rumah baru di kawasan Toob El-Ramly..lebih sinonim kawasan saya disebut Walidain..
Saya lebih tenang di sini..walaupun kadangkala masalah kewangan agak menghimpit,lebih2 lagi keadaan rumah yang ‘fadhi’ (kosong tanpa perabot) dengan sewa LE 600 sebulan..
Syukur,teman2 serumah banyak membantu..banyak memahami..
Alang,adik,dan anem..moga ukhuwwah kita terus utuh..terima kasih kerana banyak membantu..
Sayang korang..



Ummu Humaira’+Aisyah Humaira’..syukran membantu kami di saat2 sulit begini..si kecik Humaira’ nie selalu jadi peneman acik2 kat rumah nie,hehe..




Imtihan??
Saya ada 5 madah untuk fasa nie..agak sakit bila berjauhan dengan sahabat baik saya yang kini menetap di ARMA..tentunya mengubah corak study kami selama ini..moga nusrah Allah membantu setiap usaha kami..kuatkan semangat,kena khirij 2010 nie!!!
Usu..study baik2..jangan lemah semangat tau..

p/s : mengatur kehidupan..bukan semudah yang disangka..

No comments:

Post a Comment