Saturday, August 29, 2009

Comel tak saya??hehe..


Sepupu saya,Wildan Nubhan namanya..Rindunya nak kumpul bersama..cepatlah masa berlalu,tak sabar menanti Oktober..


"Nak plan gi mane2 balik nanti,gitau abah.."kata mak masa saya telefon sebulan yang lepas.."Eh,masa mimie balik nanti kan mak tak cuti?.."tanya saya.."Plan la pape dengan abah dulu,cuti tu mak boleh uruskan.."ujar mak..
Dalam hati,seronoknyeeeee....hehe..


Tak sabar rasanya..nak peluk mak abah..Ya Allah,rasa tak tertanggung rindu nie..Mujur diri saya agak kuat..Jarang telefon,message family pun kadang2 je..kesibukan keluarga pun sangat2 saya fahami..it's ok,moga doa mak abah yang tak pernah putus mengiringi setiap langkah di sini..


tit..tit..message received


>Salam..abah baru balik dari sabak,kenduri.Umah tgh sibuk ni,ada shooting product HPA.Anyway have good session with Dr Hassan and continue your jihad work..


p/s : Thanks abah..


tit..tit..message received


>W'slm,Tahniah dapat naik tahun 4.it's ok carry 1 je.Doa kami agar mimie,so blh study dgn rengsa.Kerja ni bz sikit,cpt penat so tido cepat.Best tu dpt berinteraksi dgn Dr Hassan Ali.Anyway jaga diri baik2.Jgn lupa balik M'sia..


p/s : Luv u,mum.."Jgn lupa balik M'sia?.."haha~juz wait,mum..i'll be there soon..

No comments:

Post a Comment